Jennine kronike: Krv nije voda - 7. poglavlje - JENNINE KRONIKE - Blog.hr
Jennine kronike: Krv nije voda - 7. poglavlje
ponedjeljak, 13.07.2009.
Selen se ljutito dignula sa poda, a Jenna je živčano gledala u nju i u trenutku kad ju je željela napasti, vrata su se otvorila. Selen je poskočila od straha kad je ugledala Kevina, Austina i Davida kako gledaju u nju. Vidjela je koliko sličnosti imaju, pa je bila jako šokirana što su i oni bili blijedolikog lica i imali tamne oči koje su izgledale poput rupe bez dna.
„Problemi?“ –David se okrenuo prema Jenni.
„Mogli su se nastaviti da ste zakasnili.“ –odgovorila je pogledavši u Selen, a onda se okrenula prema prozoru i zatvorila ga dobro.
„Pokušala je pobjeći?“ –upitao je Kevin.
„Da.“ –klimnula je glavom. „Traži hranu!“
„Hranu?!“ –zbunjeno će Selen. „Pokušavam pronaći izlaz iz ovog zatvora!“
„Smiri se.“ –rekao joj je Austin. „Nećemo ti ništa, ali trebaš doći s nama kako bismo ti objasnili što ti se dešava!“
„Ja želim doma, jasno?!“ –proderala se.
„Gdje živiš?“ –nastavio je Kevin.
„U Dentenu!“ –odgovorila je.
„Daleko si ti od kuće.“ –pogledao ju je David. „Bolje ti je da dođeš s nama!“
Kevin je otvorio vrata, a Jenna je prošla kraj njega i spustila se niz stepenice. David i Austin su gledali u Selen koja je stajala u kutu i gledala ljutito u njih. Nije znala što učiniti kako bi pobjegla, kako bi se spasila, ali primjetila je kako su dečki dobri prema njoj i da joj ne pokušavaju učiniti ništa loše, pa je odlučila primiti Austinovu ruku i zajedno s njima izaći iz sobe. Spuštajući se niz stepenice, gledala je okolinu i pomalo se bojala pošto nije znala da li će joj nešto učiniti niti gdje se nalazi...
Ušli su u dnevni boravak u kojem je Jenna sjedila i gledala televiziju. Jennini i njeni pogledi su se susreli. Nisu bili nimalo ugodni pošto je ova prva bila ljuta što ju je napala, a pokušavala joj je pomoći. Kevin je rekao Selen da može sjesti na fotelju, a oni su sjeli na trosjed, kraj Jenne. Nisu skidali pogled s nje, kao niti ona s njih. Bojala ih se pomalo i bojala se onoga što bi joj mogli reći.
„Ja sam Austin, a ovo su Kevin, David i moja sestra Jenna. Vjerojatno ju već poznaš!“ –rekao je Austin.
„Poznajemo se!“ –uzvratile su istovremeno, pa se ljutito pogledale.
„Zašto mi izgleda kao da se ne slažete?“ –upitao je zbunjeno David.
„Glupača me napala!“ –nadodala je ljutito Jenna. „Htjela sam joj pomoći!“
„Nisi me htjela pustiti!“ –nastavila je ljutito Selen.
„Budalo, mogla si ubiti one ljude!“ –Jenna se ljutito dignula sa trosjeda.
„Smiri se!“ –Kevin ju je povukao natrag. „Ne možeš takva biti prema njoj! Nova je u tome!“
„Kad sam ja bila nova u tome niste bili tako blagi prema meni!“ –ljutito je prekrižila ruke na prsa.
„Prestani se tako ponašati, Jenna!“ –nasmiješio se Austin.
„Hoće li mi netko objasniti što se ovdje dešava?!“ –Selen se ljutito dignula sa trosjeda.
„Smiri se i sjedni!“ –rekao joj je David, a djevojka ga je poslušala.
„U čemu bi trebala biti nova?“ –upitala ih je.
„Ti nisi više normalan čovjek.“ –odgovorio joj je Kevin. „Ti si jedna od nas...“
„Ha? Molim?!“ –zbunjeno ga je pogledala Selen.
„Vidiš...“ –uzdahnuo je David. „Sjećaš se što se zadnje dogodilo?“
„Sjećam se kako sam trčala šumom jer me netko ganjao, a ostalo... nemam pojma!“ –odmahnula je glavom.
„Ganjao te... vampir!“ –rekao joj je David.
„Molim?!“ –Selen se počela smijati. „Vi to mene zezate ili ste budale?! Vampiri ne postoje, ljudi moji... Ludi ste! Vi i vaše glupe legende... Ovo je najgluplja i najsmiješnija stvar koju sam ikada čula!“
„Vjeruj nam, ganjao te vampir!“ –nastavio je Kevin. „Ti si postala vampirica!“
„Ma vi ste svi poludjeli!“ –odmahnula je glavom, dignula se sa trosjeda i krenula prema ulaznim vratima.
Selen se šokirala kad je ugledala Austina ispred vratiju. Bila je zbunjena, pa se okrenula prema dnevnom boravku i ponovno prema njemu. Nije mogla vjerovati kako je tako brzo došao ispred nje. Austin ju je nježno uhvatio za ruku i povukao prema dnevnom boravku, pa ju je lagano gurnuo na fotelju i sjeo preko puta nje, kraj sestre.
„Kako...“ –zbunjeno će ona. „Kako si tako brzo došao tamo!“
„Ja sam... vampir!“ –odgovorio joj je, a ona ga je preplašeno gledala. „Slušaj, znam da ti to zvući zbunjujuće i strašno, ali... ti si jedna od nas! Vampir te ugrizao i sada si jedna od nas!“
„Ma to je nemoguće!“ –odmahnula je glavom. „Ja... Ja u to ne vjerujem!“
„Počni vjerovati!“ –rekla je Jenna ozbiljno. „Ti si sada cura kojoj srce više ne kuca, koja ne zna što može osjećati, koja je uvijek hladna i blijeda! Ista si kao i mi, Selen! Vampirica si!“
„Začepi! Vi ste me to uništili... što ste učinili od mene?! Ja vam ništa ne vjerujem! Hoću doma! Pustite me na miru!“
„Šuti! Prihvati to što jesi. Prihvati da možda nikada više nećeš biti cura kakva si bila kao prije!“
„Ti začepi, glupačo! Ne vjerujem vam ništa, jasno?! Glupi ste i... samo lažete kako biste me preplašili!“
„Kunem se da ću te razbiti ako nas još jednom nazoveš lažljivcima!“
„Wow, wow, dosta!“ –Austin je stao između njih. „Prekinite, ok?! Jenna, izađi i skuliraj se.“
„Ali...“ –Jenna ga je pogledala tužno.
„Poslušaj me!“ –pokazao joj je vrata.
„Idite k vragu oboje!“ –gurnula ga je i ljutito izašla iz dnevnog boravka.
Društvo je gledalo za njom, pa su čuli udarac izlaznih vratiju. Uzdahnuli su, pa pogledali u Selen koja je šokirano gledala u njih. Začuli su paljenje motora automobila, pa su pogledali kroz prozor. Jenna je izlazila iz garaže sa svojim Jeepom i velikom brzinom se udaljavala od kuće.
„S vremenom ćeš se naviknuti na ovakav život, Selen!“ –rekao joj je David.
„Bez brige. Mi ćemo biti uz tebe!“ –nastavio je Kevin. „Malo će ti biti teško, ali... Naviknut ćeš se!“
„Ne želim se naviknuti živjeti kao... čudovište.“ –uzdahnula je, sjela natrag na fotelju, prislonila ruke na lice i rasplakala se.
David, Austin i Kevin nisu znali što učiniti u onom trenutku pošto je Jenna ljutito otišla od kuće, a druga djevojka je plakala bez prestanka. Nisu je ni pokušavali umiriti pošto su znali kako to neko vrijeme neće biti moguće pošto su znali djevojka povrijeđena i da ne zna što učiniti.

U međuvremenu se Jenna ljutito vozila praznim, tihim i pustim ulicama. Bila je bijesna na brata što je samo nju umirio, a ne Selen iako je ova druga započela. Bila je ljuta što su se tako dobro ponašali prema njoj, a nju su tek nakon mjesec dana zavoljeli i to tek kad se doznalo da je ona zapravo Austinova sestra. Nakon nekoliko sati vožnje, razmišljanja i ljutnje, zaustavila se kraj mora. Parkirala je auto i izašla iz njega, te je poskočila na haubu i pogledala u valovito more. Uživala je u onoj pomalo nemirnoj noći uz šum mora i jakog vjetra, na kojem joj je kosa vijorila.

Novi i ovdje.
Vidim da vam se sviđa kako slijedi priča. Drago mi je zbog toga. Nadam se da će vam se sviđati i ubuduće.
Laku noć.
Voli vas Barbara


| 00:07 | Komentari (21) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

If bad people hurt someone you love, how far would you go to hurt them back?


About the book:


"Jennine kronike" ima 2 dijela:
-Jennine kronike: Ledeno srce - 21. poglavlja
-Jennine kronike: Krv nije voda - 22. poglavlja





credits
blend-ednotes
murderscene