Jennine kronike: Krv nije voda - 12. poglavlje - JENNINE KRONIKE - Blog.hr
Jennine kronike: Krv nije voda - 12. poglavlje
utorak, 21.07.2009.
Hvata me trenutak objavljivanja. Znam, dosadna sam...=P I oprostite zbog bilo kojih pogreska. Doista nisam od volje prepravljati. Prepravim ako odmah primjetim.


„Jenna!“ –viknula je Selen.
„Molim?“ –djevojka se velikom brzinim spustila niz stepecenice.
„Idemo mi.“
„Dobro.“
„Sigurna si da ne želiš s nama?“
„Ma samo vi idite. Nisam raspoložena za izlazak!“
„Kako god želiš!“
„Ako se predomisliš, nazovi nas!“ –rekao joj je Austin.
„Hoću, bez brige!“ –nasmiješila se.
„Baš glupo što ne želiš s nama!“ –Kevin je odmahnuo glavom.
„Pa neda mi se svaki dan ići do grada. Mogu valjda i ja jednom ostati kod kuće?“ –zbunjeno će Jenna.
„Da, ali mi znamo što ćeš raditi!“ –nastavio je David.
„Oh... Reci mi!“ –prekrižila je ruke na prsa i nasmiješila se.
„Gledat ćeš televiziju, točnije, neku romantičnu komediju i kad se mi vratimo kod kuće vidjet ćeš da si već na trećem filmu, paprinate maramice oko tebe i suzne oči!“ –nacerio se.
„Neće uopče biti tako, vjeruj mi!“ –ljutito će ona.
„Vidjet ćeš, Jenna!“ –nasmiješio joj se.
„Idemo onda?“ –Kevin je otvorio vrata.
„Idemo, idemo!“ –rekla je Selen i izašla iz kuće.
„Ako išta zatrebaš, nazovi!“ –pogledao ju je brat.
„Znaš, ovo nije prvi put da ostajem sama doma!“ –odmahnula je glavom i gurnula ga iz kuće. „Nazvat ću ako mi nešto bude, a sada se lijepo zabavite!“
Pozdravili su je i ušli u auto, a ona im je mahnula i zatvorila ulaznima vratima, nakon čega je sjela u dnevni boravak i upalila televiziju.
Bila je večer, a ona nije željela izaći sa društvom iz kuće pošto su svaku večer izlazili i željela je imati malo tihog, mirnog i usamljenog vremena za sebe. Htjela je malo razmišljati što treba, ubuduće, učiniti. Ponovno je razmišljala o Treyu i njihovom zadnjem susrestu, koji je bio dva tjedna prije. Iako ga nije vidjela otada, bila je sretna pošto je sve dobro prošli kad su se rastali. Bila je sretna što je bila u njegovom zagrljaju, što su se ljubili i govorili da se vole. Znala je dobro da je njemu stalo i kad ju nije prepoznao jer je njen Trey još postojao u onom tjelu i trebala je vremena shvatiti što treba učiniti i kako da ga ponovno vrati na staro.
Misli su joj odvratile Večernje vijesti koje su izvještavale da sve više i više ljudi u Americi nestaju bez traga. Znala je tko stoji iza toga – oni – vampiri. Uzdahnula je i dignula se pošto nije željela slušati što se događa po svijetu. Upalila je DVD i stavila jednu romantičnu komediju. David je imao pravo, ali trebala je gledati nešto što bi joj odvratilo misli od ružnih vijesti iako je bila sigurna da neće plakati kao što joj je on rekao.
Gledala je filmove i nije se rasplakala niti jednom nego je samo imala čudan osjećaj u tijelu sve dok, u filmu, nije bila slična situacija kao kod Treya i nje. Dečko je pao u komu, nije ju prepoznao više, kad se probudio, a cura je stalno plakala zbog toga pošto su dugo bili u vezi.
Niz Jennino lice su klizile suze i odmah je povukla paket papirnatih maramica k sebi. Iako je željela zaustaviti suze, nije mogla. Danima nije plakala, pravila se kako je sve u redu, a zapravo nije nije bilo pošto joj je Trey previše nedostajao i pokušavala je pronaći Kohipa iako je to bilo nemoguće. Morala se rasplakati, a onaj film joj je samo pomogao da njeni pravi osjećaji, koje je skrivala od svih, dođu na vidjelo.
Brzo je ugasila televiziju kako nebi pratila što se dalje dešavalo jer je znala da neće nikako prestati plakati, a polako se smirivala. Dignula se sa trosjeda i izašla iz kuće, te sjela na stolicu, na terasu promatrajući u tmnurno nebo. U daljini je vidjela grmljavine koje su osvijetljavale cijeli grad pošto je odjednom nestalo struje. Zamišljeno je gledala u nebo, dok joj je crna duga kosa vijorila na jakom vjetru. Osjetila je udarac iza sebe, pa se naglo okrenula i ugledala čovjeka. Podignula se sa stolica, a ona je pala na pod i klizila po podu zbog jakog vjetra. Djevojka je napravila nekoliko koraka unatrag, a ona osoba joj se približavala sve bliže i bliže. Zasvijevnulo je. jenna je dobro vidjela visokog blijedog dečka u crnom kaputu. Imao svijetlu kosu i crne oči u kojima se lako mogla izgubiti pošto su bile drugačije od ostalih vampira, a znala je da je i on jedan od njih pošto nije imao ljudski miris.
„Tko si?“ –upitala ga je Jenna u strahu.
„Osoba koja je došla saznati tko je cura koja gnjavi moje dečke.“ –odgovorio je.
„Kohip?“ –šokirano će djevojka.
„Glavom i bradom.“ –nasmiješio se.
Osmijeh mu je bio zlobni, strašni, ali Jenna se razbijesnila kad je čula tko je zapravo jer je on bio osoba koju je tražila više od godinu dana i prezirala iz dana u dan sve više i više. Zarežala je na njega, pokazajući mu zube, a on se izmaknuo njenom napadu, uhvatio ju je za ruke i udario u zid kuće, te joj se nasmiješio.
„Mislila si da sam tako slab?“ –upitao ju je Kohip.
„Ne zanima me kakav si... Samo te želim ubiti!“ –rekla je ljutito.
„Ubiti?“ –počeo se glasno i zlobno smijati. „Slaba si ti za to!“
„Ako se radi do nekoga koga mi je stalo učinit ću sve šta mogu, a ti trenutno držiš osobu koju volim najviše na svijetu!“ –zarežala je ponovno na njega.
„Oh... Trey?“ –pustio joj je ruke.
„Da, Trey!“
„Znaš li da tvoj Trey ima curu?“
„Molim?“ –zbunjeno će djevojka. „Nemoguće...“
„Uživa... Jenna!“ –nasmiješio se.
„Kako znaš tko sam?“
„Znam sve o svakom vampiru na planeti. Sigurno ti je David rekao da znam sve!“
„Kakve sad David ima veze?“
„Oh... nije ti rekao?“ –nasmiješio se. „David je moj mlađi brat!“
„Što?!“ –šokirala se.
„Nije ti se pohvalio?“ –nacerio se Kohip. „On nije htio biti poput mene... Bježao je od mene, ali uhvatili su ga moji slijedbenici! Nažalost, pobjegao mi je, pa ga već dugo vremena ne mogu naći!“
„Nemoguće!“ –odmahnula je glavom.
„Moguće je!“ –okrenuo se prema njoj. „Uz tvoje misli sam uspio shvatiti gdje se nalazite, ali očito mog buraza nema kod kuće!“
„Nema ga!“ –nastavila je. „I kakva je to vijest da Trey ima curu?“
„Nije ti se pohvalio?“ –nasmiješeno je spustio pogled prema njoj pošto je bio puno viši od nje. „Cura je jako lijepa, bombastičnja plavuša... Svatko bi htio imati curu poput nje!“
„Lažeš!“ –ljutito i suznim očima ga je pljusnula.
„Ne...“ –uzvratio je. „Ali možeš biti moja! Predivna si... prava žena za mene!“
„Ma da nebi!“ –odgurnula ga je od sebe. „Nikad nebi bila s gadnim tipom poput tebe niti s nekim kojeg pokušavam ubiti!“
„Ako poželiš... pronaći ću te!“ –namignuo joj je.
U trenutku kad ga je htjela udariti, poskočio je natrag, nasmiješio se i odjednom nestao s terase. Djevojka je ljutito gledala oko sebe, pokušavajući shvatiti kuda je otišao, ali nije znala. Uzdahnula je. Bila mu je tako blizu, a tako daleko... Mogla ga je ozlijediti, mogla ga je ubiti i tako bi sve bilo kao i prije.
Razmislila je onda o Treyu. Imao je novu djevojku... Kako je to moglo biti moguće?! Suze su joj se ponovno pojavile na oči....

Od sutra počinjem svaki dan objavljivati ovdje, tako da sam 31. gotova s njom i onda počinjem s novom vampirskom knjigom. Ne pitajte me zbog čega sam to napravila, ali već sam dosta dugo čekala da objavim onu drugu knjigu, a neda mi se pratiti 3 bloga!


| 00:01 | Komentari (22) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

If bad people hurt someone you love, how far would you go to hurt them back?


About the book:


"Jennine kronike" ima 2 dijela:
-Jennine kronike: Ledeno srce - 21. poglavlja
-Jennine kronike: Krv nije voda - 22. poglavlja





credits
blend-ednotes
murderscene